h Dolar 8,5676 %0.15
h Euro 10,1410 %0.15
h BIST100 1.359,55 %0.77
h Bitcoin 327013 %-0.57783
a Akşam Vakti 20:33
İstanbul 28°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
X

EBA 3DS MAX EĞİTİMİ KURSU SINAV SORULARI / Açıklamayı okuyun.

EBA 3DS MAX EĞİTİMİ KURSU SINAV  SORULARI / Açıklamayı okuyunuz.

#eba #meslekigelişim

Toplamda 21 sual var. Teknik bir aksaklıktan dolayı vakit sıkıntısı oluştuğundan soruların bir çok okunmadan işaretlenmiştir. 10 doğru 11 yanlış çıktı. Sizler imtihan öncesi sorulara bakıp cevapları araştırarak yapmış olursanız başarı yüzdenizi artırabilirsiniz. Doğru cevapları da yorumlarda paylaşırsanız arkadaşlarımız faydalanmış olur.

KURSUN HEDEFLERİ

3DS Max Programı arayüzünü kullanır.
Programda umumi ayarları yapar.
Nesne oluşturma menüsünü kullanır.
Basit nesne oluşturur.
Gelişmiş nesne oluşturur.
Taşıma, döndürme ve ölçeklendirme yapar.
Nesne gruplama yapar.
Nesneleri gizleme ve dondurmayı öğrenir.
Misal bir mekân çizimi yapar.
Hierarchy Menüsünü kullanır.
Modifier Menüsünü kullanır.
2 boyut çizim menüsü ve objelerini kullanır.
Işık menüsünü kullanır.
Sahnede kamera kullanımı ve kamera ayarlarını öğrenir
Polygon modellemede seçim işlemlerini yapar
Kaplama/materyal editörünü kullanır.
Kaplama menüsü ve kaplama düzenleme özelliklerini kullanır.
Karakter Modelleme işlemlerini yapar.
Kaplama Rigleme işlemleri yapar.
Parçacık Animasyonları yapar.
Simülasyon yapar.
Animasyon kontrollerini yapar.
Animasyon renderı alır.
Etkili kontakt metot ve tekniklerini kullanmaya itina gösterir.
Meslektaşlarıyla data ve edinim paylaşımına açıktır.
Mesleki ve bireysel yönden kendisini geliştirmeye yönelik faaliyetlerde bulunur.

Kaynak

0 0 0 0 0 1
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

zeka oyunları2 eba. Kurs sual ve cevapları 2021

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 1

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.